tisdag 14 maj 2013

Jumppa

Nu har man varit andra gången på gym då. Svärmor gav oss en mycket dyr och fin present, en månads gratis träning. 
Så nu då livet har stannat till lite så måste man ju ta sig i kragen och försöka röra på sig. 
Jag tycker om att jumppa och trötta ut mig. Så det har varit riktigt skönt!

Sen närmar det sig torsdagen med stormsteg. Så snart kan jag pusta ut! 
Det ska bli riktigt skönt... 

Så till helgen firar vi med Esc och lite pommac och med Malin det är ju höjd punkten. Så då får vi se finalen där. 
Även ishockey kommer under helgen, söndag så vi får se nu då vem som kommer till final?!
Spännande!

Jag har även fått mitt bokpaket, enligt D har jag köpt tre "porr" böcker och en vanlig! Jag säger bara Jeyy! 
Det är länge sen jag har haft tid att läsa... Så nu ska jag försöka hitta ett lugn och läsa sånt jag gillar! 

Nu ska jag läsa några bloggar, sen blir det natten. 

Tack och förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar