tisdag 28 maj 2013

Att ändra om hemma

Här har jag googlat allt mellan himmel och jord idag. Jag har sökt på feng shui och på modernt och maskulint... 
Ja allt, och jag har inte hittat riktigt den inspirationen jag ville ha till hallen. 
Men kanske det blir bra i alla fall? Fastän jag har lite ide torka för tillfället då det kommer till hallen. 
Jag har även googlat speglar, stora som bara kan stå på golvet. Men jag hittar inte riktigt den exakta! 
Kanske jag borde rita en och ha kära D att bygga den? Han är duktig på att fixa ihop det som jag ritar. 

Men annars går det bra med hemmet och omändringen. Det är så skönt då allt liksom faller på plats och jag kan bolla mina ideer med Dani. 

Så nu är det bara att börja fokusera på festen på lördag kväll och kalaset på söndag eftermiddag. 
Det var nog som att jag skulle ha fattat hur nära det är idag! 

Så på torsdag skall vi njuta och fira! Men först måste jag väl nog besöka friseringen för att piffa upp mig lite. 

Nu tror jag nog att jag säger godnatt och skickar en cyberkram åt Malin och Tanja! 

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar