tisdag 28 maj 2013

Brandövningen

Nu är brandövningen klar och nu är det övning imorgon som gäller! 
Det närmar sig... Jisses! 
Jag har nog inte fattat detta riktigt ännu men kanske det sjunker in på torsdag då det är på riktigt. 

Nu är det hemmet som är min fokus, jag har ju som sagt börjat möblera om och fixar om lite här och var... Det blir fint och lite nytt på samma gång! 
Så jag sitter och gör inspirationsmodeller för fullt nu. Klipper och klistrar sen kanske jag är nöjd. 
Man måste ju ställa om så att man hittar ett inre lugn eller nåt... 

Efter brandövningen så styrde jag bilen mot katarina maria och fick prata en stund, dricka kaffe och sitta i solen. 
Ögnade även igenom knoppar till skohyllan men jag vet inte riktigt ännu vad jag vill ha... Eller vad gubben D vill ha. 

Så nu är skorna utan hus ett tag! 

Nu ska jag nog fortsätta att leta inspiration. 
Så jag snart kan sätta upp före och efter bilder... 


Här är bildbevis på mitt besök! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar