fredag 21 mars 2014

Fredagen som aldrig tog slut

Här är man då igen... Slö surfar mig igenom bloggarna jag gillar, blänger på disk-berget som växer, känner att helgen kom i rättan tid! 
Vilken vecka man har haft... Är så trött och känner inte alls av den lediga dagen som infann sig i tisdags. 

Startade helgen med att göra ett besök på en av mina favorit affärer och jag är nöjd över det jag hittade! Så nu kan helgen börja och jag längtar att få träffa min fina vän och se hennes hus! 

Även bror med familj mellanlandar från sin lapplands resa här. 

Och gumman har fotboll, senare blir det kanske tonåringar i hela huset! 
Tänk vad roligt, massor med skratt.
Jag minns våra spelkvällar och kaffestunder på borgarmalm hemma hos kompisen K. 
Det var många och långa stunder hemma hos dem! Timmarna bara rann i från oss då vi hade så mycket att prata om. 
Vi var även en blandad grupp och det var skönt att alla var olika men lika ändå. 

Nu tror jag att det blir mera slösurf och kanske jag tittar in hos dig. 

Godnatt, tack och förlåt! 

21.3.2014, downssyndrom är vackert, kärleksfullt och helt underbart! Min härliga kusin är en klippa, han är rolig och vacker både på insidan och utsidan! Unika är vi alla vissa lite mera än andra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar