söndag 2 mars 2014

2014, du är här nu

Jag har haft andningspauser från det mesta... Instagram är det som jag har velat fortsätta följa! 
Livet kändes för mycket en tid här och då valde jag medvetet bort sånt som inte gjorde mig "lycklig" så att säga. 
Nu känner jag att fötterna står stadigt på jorden igen och jag orkar med att skriva och låta tankarna komma! 

Det nya året har fört med sig massor med nya överraskningar och jag känner att det här året känns som en ny start! 
Detta året kanske e de året som vänder på hela steken! Kanske det är nu som jag känner mig ledig igen! 
Nu jag fattar på riktigt att jag har fritid igen. 

Det ska bli skönt att börja på nya blad! 
Den här månaden intar jag ny mark med fasttjänst! Tänk vad skönt! Här är jag nu med papprena i hand! 
Det är jag värd kan jag säga... 

Nu säger denna blogg kvinna godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar