lördag 8 mars 2014

Fotbollens kvinnodag

Lördag 8.3.2014 och jag har tillbringat dagen med min familj i tellus hallen. 
På schemat dagen till ära var det flick fotboll... Och oj oj vad jag fick hålla mig för att inte ropa och skrika och hurra för mycket! 
Ja man kan hurra för mycket enligt tonårs gumman... 
Och som mami måste man ju hålla sig så att man inte får rött kort och aldrig mer får komma in i tellus. 
Men matchen gick bra och lager vann med 8-0, så nu väntar vi med spänning vem de skall möta här näst. 
Laget har blivit uppflyttad till B status och då kan motståndarna vara äldre. 

Så för mig betyder ju detta nu då mera hjärta i halsgropen och svårt att inte hurra för mycket. 

Nu fortsätter jag kvinnodagen med att mysa med dom här hemma. 
Skön kväll till er 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar