onsdag 28 augusti 2013

Morgonmål med en av dom bästa

Det blev morgonte med kära kusin L idag... Allt för länge sen vi gjorde detta senast! 
Och det var härligt att sätta sig ner och prata om alla möjliga olika problem! Allt mellan himmel och jord hann vi nog med... Det är så skönt att sitta runt deras köksbord för att dofta på de olika te sorterna och sen välja en av dem för att bara mysa en stund tillsammans... 
Sen ett stort plus är ju att det alltid finns nån rolig choko med på bordet! Denna gång med en häftig hälsning på... 

Före morgonte koppen hann jag bra ut i skogen och morgonpromenad och det rensade också mina tankar! Att ha nära till skogen är ett måste för mig. 
Jag älskar naturen vi har här i österbotten... Den är så vacker! 

Så nu väntar jag på höstlövena så att man kan börja fixa kransar och njuta av dem ett tag fram över... Även mys filtar och tända ljus är något som jag ser fram emot. 

Sommaren har varit en bra energi boost tycker jag och det blev en fin och lärorik en denna sommar. 
Skönt då man känner att man lärt sig något nytt att ta med sig i kappsäcken framåt... 

Jag söker även nya bloggar att följa så har ni någon bra, tipsa mig gärna! Gillar allt från flum till tankar till inredning! Livet är till för att lära sig nya saker och ta del av andras tankar och förhoppningsvis växa med dem också! 

Så tips, Ja tack! 

Ha en härlig onsdag... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar