söndag 25 augusti 2013

Energi till batterierna

Här ligger jag med full laddat batteri och njuter av tillvaron... Det är tyst och stilla, söndag morgon! 
Igår var en härlig Lördag, den blev precis som jag hade tänkt mig... 
Först var jag så himla trött så jag knappt orkade ha upp ögonen! Men det ändrade nog efter en stund! 
Baljan hade vännens pappa S värmt upp åt oss och bad-ankan fick berätta åt oss vad temperaturen var i vattnet! 

Några timmar senare och många skratt senare hade vi badat i vildmarkstunnan, sökt efter villi virta, varit med om mitt i naturen med spänkkster och förundrat oss över svanarna som inte alls var rädda för oss... För vi var ju inte tysta! Våra skratt hördes nog flera kilometer bort!

Kvällen avrundades med kaffe och mudcake samt en pratstund med vänninan A:s föräldrar! Helt perfekt helt enkelt... 

Nu är det bara att starta en ny vecka! Skönt säger jag bara... 

Jag är laddad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar