söndag 16 oktober 2011

Här sitter jag...

... en färsk "ny-gammal" bloggare...
Tänkte att jag skulle testa att blogga här eftersom min "gamla" blogg inte kändes som jag mera.
Som sagt jag har bloggat förrut på bloggen.fi, men det är ett tag sen och mycket har hänt sen dess.
Tappade liksom lusten här emellan och bloggen började kännas som en börda.
Mycket har hänt sen jag bloggade senast och livet har fått sig helomvändningar i flera grader och man känner sig nästan upp och ner vänd och tillbaka igen... Men här står vi, jag och min lilla familj med fötterna på jorden och starkare och visdomar rikare.
Här kommer jag att skriva om sånt som gör mitt liv, saker som jag gillar och saker som jag bara känner att jag måste rabbla ur mig.
Här är jag, välkomna in till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar