onsdag 1 juni 2016

Blogglistan

Nummer tre på listan som jag hittade var favorit årstid... 
Nu har jag ju lite svårt att säga en till favorit för alla årstider har något som jag gillar. Och jag älskar något med dem alla... 

Men jag kan ju visa några bilder ur det som jag gillar/älskar med dom. 


Hösten och alla ljus man kan tända, man ställer fram varma stora filtar i soffan och hela familjen samlas för att dricka te och titta filmer eller spela spel. 




Snön kommer och vintern börjar, snön piggar upp och ger en lite ljus i mörkret. Jag tycker om att vara ute på promenad i snön. Fina vinterdagar med sol. 



Vinter och snö, kojjor i snön och hundar som busar. Snowboard och skidor. 



Våren och sommaren kommer, båtliv, motorcykel liv och sköna långa kvällar på bakgården. Härligt! En annan del årstiderna börjar... 


Sena nätter, solen går aldrig ner. Solen stiger upp nästan genast... Man hör nästan hur den fräser då den går ner i vattnet. Härliga dagar med familjen, sommar och båtliv. 
Picknick



Alla dessa dagar dom är livet! 



Och att veta att man får spendera dom med sin bästa vän och man. Han gör grunden tillsammans med mig. Vi gör så att familjen fungerar... Ingen dag är sig lik! Ingen dag är picture perfekt som alla visar upp. 

Livet är här för att levas! Lev det, lev inte genom bilderna. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar