onsdag 6 juli 2016

En liten tisdagslista

Tycker att tisdagen har varit regnig och tråkig så jag kör en liten lista som jag hittade...

1. Vad står det i ditt senaste sms?  Han börjar jobba idag, han är tillbaka (detta skickat åt min älskade man, hans barberare är tillbaka i jobb)

2. Hur svarar du i telefon? Halååå

3. Nästa mål i mitt liv?  Att försöka gå ut i skogen mera igen, har varit en paus sen Lefa hunden somnade in.

4. Brukar du skratta för dig själv?  Ja ibland, och högt!

5. Brukar du komma i tid? Jo om det är bara jag som ska iväg, NEJ om jag skall ha med mig hela familjen. Och då tror dom alltid att dom är först färdiga och måste vänta på mig, men ingen kommer ihåg att jag har ställt dem klara med kläder och wc-turer och smink och varit ut med hundar m.m. EN mammas vardag.

6. Vanligaste färgen på kläderna? Jag klär mig i mycket mönster och färger, älskar färgglatt!

7. När mår du som bäst?  Då jag får vara hemma med min familj, då vi sitter i båten eller är och gör något tillsammans. Jag mår också mycket bra då jag får vara ensam ute vid havet och ladda mina batterier. Sen mår man ju extra prima bakom en #harleydavidson då mannen kör.

8. Hur mår du just nu? Just nu är jag trött... Och tisdagen är snart slut.

9. Favoritdryck? Vichy eller en god kopp te.

10. Är du blyg? NEJ, verkligen inte

11. Vad gör du på fritiden?  ÖH, vad är det? Går det att äta??

12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, men jag tror att man inte alltid förstår vad det betyder... Jag och min man har alltid haft en attraktion mellan varandra men vi var nog så "dumma" så vi spann inte vidare på den direkt då vi lärde känna varann. Det tog några år förrän vi fattade att vi älskade varann på ett annat sätt, ett sånt sätt som inte vänner ska.

13. Har du någon favorit blomma? JO, jag älskar tulpaner i alla de former och färger.

14. Något favorit minne från då du var barn? Då min morfar lärde mig att simma.

15. Berätta något om dig själv? Jag är en extremt glad person, jag försöker se det positiva i det mesta och försöker att inte stressa sönder mig över livets öden. Är extremt "stark" som person och krigar lite extra mycket för andra. Jag är också mycket skör, jag känner andras känslor och vet nästan direkt hur den andra mår bara av hur dom hälsar på mig. Oftast så är min intuition rätt, det jag känner först stämmer nästan alltid, tyvärr?!

Här var denna lista.... Tack och gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar