tisdag 15 mars 2016

Vårkänslor

Idag är första dagen som jag har haft vårkänslor. Jag har drömt om terass på vår bakgård, fina stolar och dynor i stolarna.
Det är en ny tid i huset nu, trädgården börjar komma fram. Och jag känner stor spänning! 
Vad kommer att smälta fram, vad fina det för fina blommor? Vilka bär växer på våra buskar? 

Gumman önskar sig en kanin, så övertala papsen är på högsta prio nummer ett just nu! Så kanske vi har en liten herr skutt också till sommaren... 

Jag önskar mig mest sallad, jordgubbar m.m till sommaren. 


Men innan sommar kvällarna kommer så njuter jag av våren, den sköna solen och lite av de varma graderna. 
Idag hade jag bort jackan en stund, solglasögon och skön musik. Livet kan inte bli bättre... 

Här kommer en bild från den sköna kvällspromenaden, njut! 


Nu avslutar jag kvällen, med gumman bredvid mig, två hundar nära mina fötter och en man som spacklar. Vad skönt, detta är livet. Livet som gör mig lycklig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar