måndag 8 juni 2015

Semester


Nu börjar den... S E M E S T E R N 

Vet ni hur skönt det är? 
Om inte så kan jag informera er att det är superskönt, Nice och mysigt! 
Dessa fyra veckor ska jag göra precis de som känns för stunden. Inga måsten, noll Stress, bara vardagligt lunk med familjen. 
Då man jobbar skiftesjobb så ser ju rutinerna lite annorlunda ut än i en vanlig 8-16, måndag till fredag familj. Så att kunna närvara på varje fotbolls match eller bara vara hemma och äta middag kl 17 är ngt mycket fint! Att kunna dela allt med familjen är speciellt. 
Men har man valt vårdyrket som sitt kall så måste man tyvärr skifta! 
Så från och med idag så laddar jag om... Till en mamma som är nära hela tiden! 
Tror nog att familjen skickar iväg mig på jobb glatt då fyra veckor har gått.... 

Nu skall jag kika in hos mina favvo bloggare och dricka ur fin koppen te och dofta på ljuset jag köpt hos Katarina Marias affär. 
Ha en skön dag alla! 


Fäboda, ljuset som finns i Österbotten, härligt... 


Solnedgång, min kärlek som håller mig i handen, kan man ha det bättre... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar