söndag 21 juni 2015

Midsommar


Midsommaren kom även i år och den blev varmare än vad vi hade hoppast på. 
Förra årets midsommar satt vi med tjocka jackor och yllesockor, i år satt jag barfota och med T-shirt.
Även maten var helt perfekt, vilken njutning! 

Plockade inte sju sorters blommor och satte under kudden. Har ju min drömprins redan så det skulle ju ha varit en besvikelse om jag då hade drömt om prinsen som också är gift :) 

Men tid och samvaro fick jag i min kappsäck. Dagen började upp och ner men slutade med glatt skratt och en lång ensam tid med min man. Kärleken som står med båda fötterna på jorden. Den lugnaste människan jag känner och som säger sanningen. Han är nog den finaste kärlek man kan få. Jag unnar alla denna kärlek detta liv! För det är härligt med sund kärlek. 

Hör får ni några bilder från midsommaren 





Det vackra i naturen nu är ju som guld, man borde suga in alla dofter och färger så man minns dom under hösten och vintern. 
Sen att jag bjuder på en #selfie är ju också något extra! 
Fötterna bjuder jag även på. Och som ni ser använder jag tå-ringar. Har använt dem så länge jag kan minnas, bytt ut dem några ggr. Och mina tår på vänster fot är vana vid dom. Det är inte bekvämt till först. 

Nu försvann jag från midsommaren... Ha en skön söndag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar