fredag 6 september 2013

Rubriken som aldrig kom!

Här hemma hos mig och kära D är det total kaos, skåp, lådor, rum förändras och töms. Vi slänger och går igenom, har loppis bord och försöker hitta tillbaka till vårt "gamla" hem. 
Vi börjar vara nöjda med det mesta för tillfället men det är några små detaljer ännu som inte känns riktigt okej! 

Annars så njuter jag av tillvaron, det är höst! Älskar höst och allt den för med sig.
Livet har gett mig nya andetag igen och jag känner att orken börjar så småningom komma tillbaka. Skolan är över och jag har äntligen börjat få det att sjunka in.

Nu siktar jag och min familj, mina vänner mot en ny höst med nya bekantskaper och nya vägar som leder oss till styrka och ork att ta oss igenom vintern! 

Nu fortsätter jag min färd mot helgen... Hoppas vi ses! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar