tisdag 16 juli 2013

Semestern är över och därmed kom hösten

Nu just känns det inte som Juli månad och sommar firande! 
Jag har plockat fram alla filtar och mys ljusena har fått infinna sig på bordena. 
Vad är det här? Kan man nog fråga sig... 
Det som är mest synd är ju vädret som har kommit åt de som försöker ladda batterierna inför den långa hösten-vintern. Fy! 
Vädret som jag hade var ju inget att hurra för men det var ju ända lite mera värme och soldagar. 

Men det som jag kan tycka är positivt och bra är att jag har äntligen börjat fatta att skolan är över. Den börjar inte i augusti utan jag får bara vara! 
Det har varit hemskt att inte kunna varva ner utan takten har fortsatt bara! 
Så en burnout kan jag verkligen förstå att man kan få... 

Så denna höst tror jag att vi ska unna oss en resa till värmen, till stranden, till tid med varandra som inte riktigt har funnits detta år. 
Jag har njutit av sommaren och min älskade mans armar! Tiden vi har tagit för att vårda om oss. 
En av våra pelare som håller ihop oss genom allt är kommunikationen. 
Men det är ett helt annat kapitel! Tack för mig!

1 kommentar:

  1. Jag känner precis likadant. Det har varit så svårt att varva ner. Först idag tror jag det sjönk in att jag inte ska sitta på skolbänken i höst.

    SvaraRadera