söndag 30 juni 2013

On the road again...

... Påväg hem då efter en fartfylld helg i Nådendal, Åbo, Raisio m.m. 
Så nu har man fyndat några små grejjer till hemmet och busat med alla barnen. 
Siri hann vi träffa och vi åt och drack samt skrattade massor, det är så härligt med vänskap som aldrig ändrar fastän vi inte ses varje dag!
Siri, Mia och jag haren sån vänskap en systerlig vänskap som alltid består... 
Jag trodde det inte var möjligt att få en till likadan men den äran har jag fått i min svägerska och makens kusin. 
Så man kan vara systrar fästan man inte kommer från samma föräldrar. 

Nu är det då en ny vecka framför oss och det gäller att fixa lite hemma nu då och njuta av sista ledigheten för att kunna starta igång höstens arbete... Det är långt till vintersemestern.
Men kanske vi tar en resa till varmare breddgrader mot hösten. Det skulle vara härligt och skönt! 

Nu är det nog dags att irra runt till andra bloggar... Tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar