torsdag 14 augusti 2014

Regnet öser ner

Här sitter jag och myser, det regnar och åskar. Blixtar och dunder i luften. Härligt! 
Det är nu den mysiga tiden börjar, visst älskar jag sommaren men det ä något speciellt med hösten. Jag tycker om ljus och filtar samt regniga inomhus myskvällar. 
Nu kanske ni tänker vilken knäppgök men tänk va tur att vi är olika! Men nog vill jag ju ha värme och sol på dagarna. Så kanske jag just nu vill ha kakan och äta den samtidigt. 

Skolstarten för gumman har börjat bra. Mamis lilla busunge kör ju moped för fullt och jag mår lite illa då jag vet att hon är ute i trafiken. Men det är bara att lugna ner hönsandet och tänka på friheten hon känner. 

Hösten kommer att fortsätta i fotbollens tecken och det blir att hitta på någon form av jumppa åt mig också. Vet inte riktigt vad jag vill göra. Tips mottages!?!?? 

Nu blir det tekoppen och en varm filt. 


Tack för idag, godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar