onsdag 6 november 2013

Tystnad

Här är jag igen... 

Efter några intensiva veckor känner jag att jag igen orkar skriva några rader. 

Förra veckan tänkte jag mycket på min mommo och faffa! 
Jag tänkte på hur fint bröllopet var ifjol. Jag tänkte på hur vackert de var då faffa steg upp då pappa sjöng hans sång! 

Jag tänkte även extra mycket på mommo och hennes varma kramar! Och att hon aldrig sa jag har inte tid med dig. Utan man var alltid viktig för henne! 
Så vill jag vara... Hon är en stor del av mig och hur jag är! 

Även min farfae har präglat mig. Då det gäller kläder, hur man uppför sig och allt möjligt till! 
Tänk vilka fina människor jag har haft och har i mitt liv! 

Jag lär mig mer och mer för varje dag som går! Jag lär mig om kärlek och nya känslor finns även med där...
Ibland blir jag så stum och skulle helst jubla och slå kullerbyttor för hur glad jag är att just jag får vara med! 

Jag älskar att bry mig och jag älskar min familj! 


Idag är en sån dag! Jag är lycklig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar