fredag 15 november 2013

Att få till mysfaktorn

Här sitter jag med te koppen i min hand... Googlar inspiration, tittar på mina tidningsurklipp! Och undrar om jag skall våga, hur jag skall få till det. För viktigast är att få in kärlekskänslan. 
Jag älskar att mixa och trixa för att inte ha det så stelt! Jag är inte så mycket 80-tal! Det kanske dom flesta har förstått redan... 
Men alla ska få ha sin egen smak och harmoni! Jag älskar att vara hemma hos vänner, bekanta och se hur dom har det. Det är så intressant hur mycket en människas personlighet präglar sig över hemmet... 
Jag är väldigt glad, sprallig och älskar färger! Allt detta syns i vårt hem! 
Då man kommer hem till oss vill jag också att hemmet skall kännas fullt av kärlek! För jag tycker även om att kramas, möta människor och prata och jag älskar att lyssna... 

Så nu till mitt lilla i-lands problem, jag skall försöka få in en "kökssoffa". Frågan är nu om jag vågar, hur ska jag få den att passa... Hur ska jag placera resten av möblerna??? 
Alla dessa frågor! Inga riktiga svar... 

Jag tror jag behöver hjälp! 

Tack å hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar