onsdag 21 november 2012

Mäkta imponerad på mig själv...

... Har nu i ca en vecka hållit på med min första yllesocka och jag måste nog medge själv att detta trodde jag inte att jag kunde lära mig!
I lågstadiet fick jag höra att jag var ett hopplöst fall och att jag kanske skulle fortsätta sy, även att sy lade jag på hyllan rätt så tidigt.
Men jag måste nog säga att jag är nog rätt så duktif bara jag får lära mig på rätt sätt och inga suckar eller stöningar.
Så även jag som bara gillade träslöjd har lärt mig att vara husmor-aktig.

Så då nästa socka är klar kanske jag måste prova på nåt annat som jag inte kunde... Typ stå på händerna i nån minut!

Vad vore livet utan några utmaningar.

Sänder med en halvfärdig sock-bild här över cyberrymden.

Tack å förlåt, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar