torsdag 15 mars 2012

Tankar...

... mina tankar snurrar runt.
Jag känner mig tom och upp och ner vänd idag. Tankarna går till allt som jag borde göra och som borde vara klart!
Men idag känns det inte som att jag är intresserad, jag skulle inte orka bry mig.
Kanske jag har lite för mycket på min tallrik nu igen. Mina tankar snurrar runt på hundra olika ställen och jag kan inte fokusera. Blicken styrs mot bordet och alla papper som ligger där, blicken svänger mot dörren och jymppa dojjorna som ligger på mattan, jag tittar mot soffan och boken som ligger på bordet.
Men inget känns som att det säger JAAAA det här vill jag göra nu.

Det är på slutrakan i skolan och snart är man genom den ena svåra biten... Det är skönt!
Ändå tycker jag inte att jag får pli på mig.

Kanske jag borde ringa till min vän som brukar få mig att fokusera på rätt saker. Kanske jag saknar mina vänner...

Tror jag skall göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar